Dear Influencers – μια πρωτοβουλία του Dove με κοινωνικές προεκτάσεις
17 Ιουλίου 2022
Το Dove αλλάζει τους κανόνες της ομορφιάς με τη νέα καμπάνια-επιστολή προς τους influencers, να βοηθήσουν τα νέα κορίτσια να δουν την αληθινή ομορφιά πίσω από τα φίλτρα.
Έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να σκέφτομαι να επεξεργαστώ τη φωτογραφία που μόλις έβγαλα με κάποιο φίλτρο πριν την ανεβάσω στο Instagram. Την ίδια στιγμή όμως συνειδητοποιώ πως δεν θέλω η εικόνα μου να είναι διαφορετική απ’ ό,τι στην πραγματικότητα και την αφήνω ως έχει. Η έφηβη ανιψιά μου, όμως, που ακολουθεί φανατικά ξένους και εγχώριους influencers, δεν διανοείται να ανεβάσει φωτογραφία που να μην έχει επεξεργαστεί, για να κάνει πιο ομοιόμορφη την επιδερμίδα της, να διορθώσει το περίγραμμα του προσώπου της ή το σχήμα των φρυδιών της – όπως κάνουν όλες, εξάλλου. Σε μια συζήτηση μαζί της, κατάλαβα πως δεν είναι ικανοποιημένη με την εικόνα της λόγω, κυρίως, της πίεσης των social media, κάτι που αλλοιώνει την εικόνα για τον εαυτό της και μειώνει την αυτοπεποίθησή της.
Σύμφωνα με έρευνα της Kukuvagia, το 80% των κοριτσιών 10-17 ετών θα άλλαζαν την εικόνα τους με φίλτρα ώστε να μοιάσουν στις influencers που ακολουθούν πιστά. Προκύπτει έτσι ένα σοβαρό κοινωνικό πρόβλημα, που απαιτεί άμεσες πρωτοβουλίες προς τη σωστή κατεύθυνση. Όπως αυτή που ανέλαβε το Dove, που δεν σταματά να τοποθετεί την έννοια «ομορφιά» στις σωστές της διαστάσεις. Πρόκειται για τη νέα διαφημιστική καμπάνια Dear Influencers, με την οποία επιχειρεί να ενισχύσει την αυτοπεποίθηση των κοριτσιών που υποφέρουν από χαμηλή αυτοεκτίμηση, επηρεασμένες από τον τρόπο με τον οποίο παρουσιάζεται η ομορφιά στα social media. Με μια ανοιχτή επιστολή, το brand καλεί τους influencers να το δηλώνουν ξεκάθαρα κάθε φορά που χρησιμοποιούν φίλτρα στα post τους, για να βοηθήσουν τις ακολούθους τους να αντιληφθούν ότι πρόκειται για μια μη φυσική εικόνα και να αγαπήσουν τον εαυτό τους όπως είναι. Το Dove επισημαίνει πως είναι σημαντικό να γνωρίζουν όλοι τι είναι επεξεργασμένο και τι όχι, ώστε να μη συγκρίνονται με άπιαστα πρότυπα.
Μέσω της πρωτοβουλίας που ήδη τρέχει, μπορείτε κι εσείς να πάρετε θέση, κάνοντας κλικ στο www.dearinfluencers.gr ώστε να αλλάξει αυτή η νοσηρή συνήθεια που δημιουργεί γενιές με μεγάλα ψυχολογικά προβλήματα. Θυμηθείτε, κάθε υπογραφή είναι σημαντική.
Εδώ το βίντεο της καμπάνιας Dear Influencers του Dove:
Πηγή: kathimerini.gr