Ο Πρόεδρος Αναστασιάδης ενθουσιάστηκε με τη «Χιώτισσα»
9 Ιουνίου 2020
Μπήκε μάλιστα στη διαδικασία να στείλει επιστολή στον καθηγητή μουσικής του Γυμνασίου Κιτίου, τον επικεφαλής του εν λόγω πρότζεκτ-διασκευής.
Εν μέσω lockdown ουκ ολίγοι μουσικοί και ερμηνευτές μάς έδωσαν τη δυνατότητα να δούμε και να ακούσουμε διάφορα πράγματα μέσω ίντερνετ. Αρκετές διασκευές αλλά και πρωτογενές υλικό με νέες συνθέσεις.
Ανάμεσα στα πολλά που ακούσαμε, σίγουρα υπήρξαν πράγματα που μας κέντρισαν περισσότερο το ενδιαφέρον, κυρίως γιατί σε αυτά μπορούσε εύκολα κανείς να διακρίνει την επαγγελματικότητα και τη ψυχή του καθενός από τους συμμετέχοντες.
Η διασκευή στη «Χιώτισσα» που έφτιαξαν καθηγητές και μαθητές του Γυμνασίου Κιτίου ήταν σαφέστατα μια από αυτές τις περιπτώσεις.
Η ποίηση του Βασίλη Μιχαηλίδη, η μουσική (μελοποίηση) από τον Λάρκο Λάρκου και η ερμηνεία καθηγητών και μαθητών, συγκίνησαν, όπως ο ίδιος αναφέρει, ακόμα και τον Πρόεδρο Αναστασιάδη, εξ ου και δεν δίστασε να στείλει επιστολή στον καθηγητή που συντόνισε το διαδικτυακό αυτό μουσικό δρώμενο.
Αναφέρει η επιστολή:
«Είναι με ιδιαίτερη συγκίνηση που παρακολούθησα το μουσικό δρώμενο ‘Η Χιώτισσα’, σε στίχους του σπουδαίου μας ποιητή Βασίλη Μιχαηλίδη και δική σας μελοποίηση.
Ένα μουσικό δρώμενο που ετοίμασαν με μεγάλη αφοσίωση και μεράκι, κατά τη διάρκεια των ημερών της καραντίνας του κορωνοϊού, οι καθηγητές και οι μαθητές του Γυμνασίου Κιτίου, επιλέγοντας, την ομολογουμένως δύσκολη για όλους αυτή περίοδο, πέραν από τον προσδιορισμένο διδακτικό χρόνο να αναπτύξετε και άλλες αξιόλογες και επαινετές δράσεις.
Είναι ακριβώς τέτοιες πρωτοβουλίες, που καταδεικνύουν ότι η προσφορά των εκπαιδευτικών δεν εξαντλείται στη σαφή και κατανοητή διδασκαλία, αλλά αντιθέτως επεκτείνεται σε όλες εκείνες τις δραστηριότητες που εμπνέουν τους μαθητές να συνεισφέρουν μέσα από τη δημιουργία στην ανάπτυξη της κοινωνίας μας.
Συγχαίροντας εσάς και τους συναδέλφους σας, αλλά και όλους τους μαθητές για το εξαίρετο αποτέλεσμα, και χαιρετίζοντας τις υπόλοιπες δραστηριότητες που αναπτύσσετε ως εκπαιδευτικό προσωπικό θέτοντας ως στόχο το καλό και το ωφέλιμο των μαθητών του σχολείου, καταθέτω τις θερμότερες των ευχών μου για κάθε επιτυχία και συνέχιση με τον ίδιο ζήλο του απαιτητικού έργου που προνοεί το λειτούργημα του εκπαιδευτικού.
Έργο το οποίο θα μας βρίσκει πάντοτε υποστηρικτές και συνοδοιπόρους».
Πηγή: city.sigmalive.com