Διαβάζοντας τη Βίβλο με άγιος Ιουστίνος Πόποβιτς (1979)
20 Οκτωβρίου 2013
Η Αγία Γραφή είναι κατά μία έννοια μια βιογραφία του Θεού στον κόσμο αυτό. Σε αυτό το απερίγραπτο One έχει κατά μία έννοια περιέγραψε τον εαυτό του. της Αγίας Γραφής της Καινής Διαθήκης είναι μια βιογραφία του σαρκωθέντος Θεού σε αυτόν τον κόσμο. Σε αυτούς που σχετίζονται με τον τρόπο του Θεού, προκειμένου να αποκαλύψει τον εαυτό τους άνδρες, έστειλε ο Θεός τον Λόγο, ο οποίος πήρε τη σάρκα και έγινε άνθρωπος, και σαν άνθρωπος είπε στους άνδρες τα πάντα ότι ο Θεός είναι, ό, τι θέλει ο Θεός από αυτόν τον κόσμο και οι άνθρωποι στην αυτό. Θεού Λόγου αποκαλύψει το σχέδιο του Θεού για τον κόσμο και την αγάπη του Θεού για τον κόσμο. Θεός Λόγος μίλησε για τους άνδρες για το Θεό με τη βοήθεια των λέξεων, εφόσον ανθρώπινες λέξεις μπορούν να περιέχουν το ανεξέλεγκτο Θεό. Όλα αυτά είναι απαραίτητα για αυτόν τον κόσμο και οι άνθρωποι σε αυτό-ο Κύριος έχει δηλώσει στην Αγία Γραφή. Σε αυτό που έχει δώσει τις απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία που μπορεί να βασανίζουν την ανθρώπινη ψυχή, και να βρει την απάντησή της, είτε άμεσα είτε έμμεσα στην Αγία Γραφή. Οι άνδρες δεν μπορούν να επινοήσουν περισσότερα ερωτήματα από ό, τι υπάρχουν απαντήσεις στην Αγία Γραφή. Αν αποτύχει να βρει την απάντηση σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας στην Αγία Γραφή, αυτό σημαίνει ότι έχετε θέτει είτε παράλογη ή δεν ήξερε πώς να διαβάσει την Αγία Γραφή και δεν είχε τελειώσει την ανάγνωση του απάντηση σε αυτό. Αυτό που η Βίβλος περιέχει Στο η Αγία Γραφή ο Θεός έχει κάνει γνωστές: (1) τι είναι ο κόσμος? από πού προήλθε? γιατί υπάρχει? αυτό που οδεύει για? πώς θα τελειώσει? (2) τι είναι άνθρωπος? από πού προέρχεται? όπου είναι θα? τι γίνεται? ποιος είναι ο σκοπός του είναι? πώς θα τελειώσει? (3) τι τα ζώα και τα φυτά είναι? ποιος είναι ο σκοπός τους είναι, και αυτό που χρησιμοποιείται για? (4) τι καλό είναι? από πού προέρχεται ? ό, τι οδηγεί σε? ποιος είναι ο σκοπός του είναι? πώς επιτυγχάνεται? (5) τι είναι το κακό? από πού προέρχεται? πώς ήρθε να υπάρχει? γιατί υπάρχει, πώς θα έρθει σε ένα τέλος? (6) τι Οι δίκαιοι είναι και ποια είναι αμαρτωλοί? πώς ένας αμαρτωλός γίνεται δίκαιος και πώς μια αλαζονική δίκαιος άνθρωπος γίνεται ένας αμαρτωλός? πώς ένας άνθρωπος υπηρετεί τον Θεό και πώς υπηρετεί σατανάς? όλη η διαδρομή από το καλό στο κακό, από τον Θεό στον Σατανά? (7) τα πάντα, από την αρχή μέχρι το τέλος? ολόκληρη τη διαδρομή του ανθρώπου από το σώμα προς τον Θεό, από τη σύλληψή του στη μήτρα και την ανάστασή του από τους νεκρούς? (8) ποια είναι η ιστορία του κόσμου είναι, η ιστορία του ουρανού και της γης, η ιστορία της ανθρωπότητας?. ποια πορεία τους, το σκοπό, και στο τέλος είναι η ομορφιά της Βίβλου Στην Αγία Γραφή ο Θεός έχει πει τα πάντα που ήταν αναγκαίο να ειπωθεί για τους άνδρες. Η βιογραφία του κάθε ανθρώπου-όλοι ανεξαιρέτως-βρίσκεται στην Αγία Γραφή. Σε αυτό ο καθένας από εμάς μπορεί να βρει τον εαυτό του εικόνα και διεξοδικά περιγράφονται λεπτομερώς? Όλες αυτές τις αρετές και κακίες που έχετε και μπορεί να έχουν και δεν μπορούν να έχουν. Θα βρείτε τις διαδρομές στις οποίες το ταξίδι την ψυχή σου και όλοι οι άλλοι από την αμαρτία στην αναμαρτησία, και όλη η διαδρομή από τον άνθρωπο στον Θεό και από τον άνθρωπο στο Σατανά. Θα βρείτε τα μέσα για να ελευθερώσετε τον εαυτό σας από την αμαρτία. Με λίγα λόγια, θα βρείτε το πλήρες ιστορικό της αμαρτίας και αμαρτία, και το πλήρες ιστορικό της δικαιοσύνης και των δικαίων. Εάν είστε πένθιμη, θα βρείτε παρηγοριά στη Βίβλο? αν είσαι λυπημένος, θα βρείτε τη χαρά? αν είστε angry-ηρεμία? αν είστε λάγνο-εγκράτεια? αν είστε ανόητοι-σοφία? αν είναι κακό-καλοσύνη? αν είστε εγκληματίας-έλεος και τη δικαιοσύνη?., αν μισείτε τους συναδέλφους σας, ο άνθρωπος-αγάπη Θα βρείτε μια θεραπεία για όλες τις κακίες σας και αδύνατα σημεία, και τροφή για όλες τις αρετές και τα επιτεύγματά σας. Αν είναι καλό, η Αγία Γραφή θα σας διδάξει πώς να γίνει καλύτερη και καλύτερη? Αν είστε το είδος, θα σας διδάξει αγγελική τρυφερότητα? Εάν είστε έξυπνοι, θα σας διδάξει τη σοφία. Εάν εκτιμήσουν την ομορφιά και τη μουσική του λογοτεχνικού ύφους , δεν υπάρχει τίποτα πιο όμορφο ή πιο συγκινητική από ό, τι περιέχεται στην εργασία, Ησαΐας, ο Σολομών, ο Δαβίδ, ο Ιωάννης ο Θεολόγος και ο Απόστολος Παύλος. Εδώ μουσικής-η αγγελική μουσική της αιώνιας αλήθειας του Θεού-είναι ντυμένος με ανθρώπινες λέξεις. Όσο περισσότερο διαβάζει και μελετά την Αγία Γραφή, τόσο περισσότερο βρίσκει λόγους για να μελετήσει όσο πιο συχνά και όσο πιο συχνά μπορεί. Σύμφωνα με τον Άγιο Ιωάννη τον Χρυσόστομο, είναι σαν μια αρωματική ρίζα, η οποία παράγει όλο και περισσότερο άρωμα όσο περισσότερο τρίβεται. προσευχή Προετοιμασία Εξίσου σημαντικό με το να ξέρει το γιατί θα πρέπει να διαβάσει την Αγία Γραφή είναι να γνωρίζουμε πώς πρέπει να διαβάζουμε την Αγία Γραφή. Οι καλύτεροι οδηγοί για αυτό είναι οι άγιοι Πατέρες, με επικεφαλής τον Αγ. Ιωάννης ο Χρυσόστομος ο οποίος, με έναν τρόπο της ομιλίας, έχει γράψει ένα πέμπτο Ευαγγέλιο. οι άγιοι Πατέρες συνιστούν σοβαρή προετοιμασία πριν από την ανάγνωση και τη μελέτη της Αγίας Γραφής? αλλά τι κάνει το παρασκεύασμα αυτό αποτελείται ; Πρώτα απ ‘όλα στην προσευχή. Προσευχήσου στον Κύριο για να φωτίσει το μυαλό σας, έτσι ώστε να μπορείτε να καταλάβετε τα λόγια της Αγίας Γραφής και να γεμίσει την καρδιά σου με τη δική Του χάρη, έτσι ώστε να μπορείτε να αισθανθείτε την αλήθεια και τη ζωή των λέξεων αυτών. Να γνωρίζουν ότι αυτά είναι λόγια του Θεού, Αυτός που μιλάει και λέει σε σας προσωπικά. Προσευχή, μαζί με τις άλλες αρετές που βρέθηκαν στο Ευαγγέλιο, είναι η καλύτερη προετοιμασία ένα άτομο μπορεί να έχει για την κατανόηση της Βίβλου. Πώς πρέπει να διαβάζουμε την Αγία Γραφή Προσευχή και ευλαβικά, για κάθε λέξη υπάρχει και μια άλλη σταγόνα αιώνιας αλήθειας, και όλα τα λέξεις μαζί συνθέτουν το απέραντο ωκεανό της Αιώνιας Αλήθειας. Η Αγία Γραφή δεν είναι ένα βιβλίο, αλλά η ζωή? γιατί τα λόγια του είναι πνευματική ζωή (Ιω. 6:63). Ως εκ τούτου τα λόγια του μπορεί να το κατανοήσει θα τις μελετήσουμε με το πνεύμα του πνεύματος του, και με τη ζωή της ζωής του. Είναι ένα βιβλίο που πρέπει να διαβαστεί με τη ζωή, από τη θέση της στην πράξη. Κάποιος πρέπει να ζήσουν για πρώτη φορά, και στη συνέχεια να το καταλάβουν. Εδώ τα λόγια του Σωτήρος ισχύουν: Όποιος είναι πρόθυμος να το κάνει, θα καταλάβει ότι αυτή η διδασκαλία είναι από το Θεό: Αν κάποιος θέλει να κάνει το θέλημά Του, θα γνωρίζει το δόγμα, είτε είναι του Θεού, ή αν μιλάω για τον εαυτό μου. (Ιω. 7:17). Κάν ‘το έτσι ώστε να μπορείτε να το καταλάβετε. Αυτός είναι ο θεμελιώδης κανόνας της Ορθόδοξης εξήγηση [Ed, δηλαδή, εξήγηση.]. Στην πρώτη συνηθίζει να διαβάζει την Αγία Γραφή γρήγορα? και στη συνέχεια όλο και πιο αργά, μέχρι που τελικά θα αρχίσει να καν διαβάσει κατά λέξη, γιατί σε κάθε λέξη αυτός ανακαλύπτει μια αιώνια αλήθεια και ένα ανέκφραστο μυστήριο. Καθημερινά διαβάσει τουλάχιστον ένα κεφάλαιο από την Παλαιά και την Καινή Διαθήκη? αλλά δίπλα-δίπλα με αυτό, βάλτε μια αρετή από κάθε πράξη. Πρακτική μέχρι να γίνει μια συνήθεια για εσάς. Ας πούμε, για παράδειγμα, ότι η πρώτη αρετή είναι η συγχώρεση των προσβολών. Αφήστε αυτό να είναι υποχρέωση καθημερινής σας. Και μαζί με αυτό προσευχόμαστε στον Κύριο: O απαλή Κύριε, δώσε μου την αγάπη προς εκείνους που με προσβάλλεις! Και όταν έχετε κάνει αυτή η αρετή σε μια συνήθεια, κάθε μία από τις άλλες αρετές, αφού θα είναι πιο εύκολο για σας, και ούτω καθεξής, μέχρι το τελικό. Το κύριο πράγμα είναι να διαβάσει την Αγία Γραφή όσο το δυνατόν περισσότερο. Αυτό που το μυαλό δεν καταλάβει, η καρδιά θα αισθάνονται? Και αν ούτε το μυαλό καταλαβαίνει ούτε η καρδιά αισθάνεται, να το διαβάσετε ξανά, γιατί με την ανάγνωση αυτή θα είναι σπορά τα λόγια του Θεού στην ψυχή σου. Και εκεί δεν θα χαθεί, αλλά θα σταδιακά και ανεπαίσθητα να περάσει μέσα στη φύση της ψυχής σου? Και θα συμβεί σε σας ό, τι ο Σωτήρας είπε για τον άνθρωπο που ρίχνει σπόρους στο έδαφος και μπορεί να φιλοξενήσει και αυξάνεται μέρα και νύχτα, και η σπόρος βλασταίνει και αναπτύσσεται, ενώ ο άνθρωπος δεν το γνωρίζει. . (Μκ 4:26-27) Το κύριο πράγμα είναι: χοιρομητέρα, και ο Θεός είναι που προκαλεί και επιτρέπει ό, τι σπείρεται για να αναπτυχθούν. (Α ‘Κορ. 3:06). Αλλά μην βιαστούμε επιτυχία, μήπως γίνετε σαν ένας άνθρωπος που σπέρνει σήμερα, αλλά αύριο θέλει ήδη να αποκομίσουν. Seed στις ψυχές μας Με την ανάγνωση της Αγίας Γραφής που είναι η προσθήκη μαγιά στη ζύμη της ψυχής και του σώματός σας, η οποία σταδιακά επεκτείνεται και γεμίζει τα ψυχή μέχρι να έχει διαποτίσει το καλά και καθιστά αυξηθεί με την αλήθεια και την δικαιοσύνη του Ευαγγελίου. Σε κάθε περίπτωση, παραβολή του Σωτήρος για την σπορέα και των σπόρων προς σπορά μπορεί να εφαρμοστεί σε κάθε έναν από εμάς. Ο σπόρος της Θείας Αλήθειας μας δίνεται στην Αγία Γραφή. Με την ανάγνωση, που σπέρνουν το σπόρο στην ψυχή μας. Αποτυγχάνει στη βραχώδη και ακανθώδες έδαφος της ψυχής μας, αλλά λίγο πέφτει, επίσης, για το καλό του εδάφους της την καρδιά μας και καρποφορεί. Και όταν θα πιάσει τα μάτια του καρπού και να δοκιμάσετε αυτό, η γλυκύτητα και η χαρά θα ωθήσει σας να καταργήσετε και να οργώσουν τις βραχώδεις και ακανθώδες περιοχές της ψυχής σας και σπέρνουν με το σπόρο του Λόγου του Θεού. Ξέρετε, όταν ένας άνθρωπος είναι σοφός στα μάτια του Χριστού του Κυρίου; Είναι όταν ακούει το Λόγο Του και να το μεταφέρει έξω. Η αρχή της σοφίας είναι να ακούσουμε το λόγο του Θεού: Όποιος ακούει αυτά τα λόγια μου, και κάμνει αυτούς, εγώ θα τον παρομοιάζω σ ‘ένα σοφό άνδρα. (Ματθ. 7:24). Κάθε λέξη του Σωτήρος έχει την εξουσία και τη δύναμη να θεραπεύσει τόσο φυσικές και πνευματικές ασθένειες. Μιλήστε τη λέξη μόνο, και ο δούλος μου θα θεραπευτεί. (Ματθ. 8:08). Ο Σωτήρας είπε τη λέξη και ο δούλος του εκατόνταρχου θεραπεύτηκε. Ακριβώς όπως Αυτός κάποτε, ο Κύριος ακόμη και τώρα λέει ασταμάτητα τα λόγια Του σε σένα, για μένα, και για όλους μας. Αλλά εμείς πρέπει να σταματήσετε, και βυθίστε τους εαυτούς μας σε αυτές και να λαμβάνουν τους, με την πίστη του εκατόνταρχου. Και ένα θαύμα θα συμβεί σε μας, και την ψυχή μας θα επουλωθεί όπως ακριβώς ο δούλος του εκατόνταρχου θεραπεύτηκε. Για ότι έχει σχέση με το Ευαγγέλιο που έφεραν σ ‘αυτόν πολλοί που δαιμονιζομένους: και πέταξε έξω τα πνεύματα με το λόγο του, και θεράπευσε όλους που ήταν άρρωστοι. (Ματθ. 8:16). Αυτός εξακολουθεί να το κάνει αυτό σήμερα, γιατί ο Κύριος Ιησούς Χριστός είναι ο ίδιος χθες και σήμερα και για πάντα. (Εβραίους 13:08). Προσοχή! Όσοι δεν ακούσετε τα λόγια του Θεού, θα κριθούν για την άθλια απόφαση, και πρέπει να είναι πιο ανεκτή για τη γη των Σοδόμων και Γόμορρα στην ημέρα της κρίσης από ό, τι για αυτούς. (Ματθ. 10:14-15). Προσοχή στα Dreadful την απόφαση που θα κληθεί να δώσει λογαριασμό για ό, τι έχετε κάνει με τα λόγια του Θεού, αν έχετε ακούσει για αυτούς και τους κράτησε, αν έχετε πανηγύρισαν σε αυτές ή ήταν ντροπή από αυτούς, ο Κύριος θα είναι επίσης ντροπή σας όταν θα έρθει στη δόξα του Πατέρα του μαζί με τους αγίους αγγέλους: Όποιος επομένως θα πρέπει να ντρέπεται για μένα και τα λόγια μου σε αυτό το μοιχαλίδα και αμαρτωλή γενιά? από τον επίσης πρέπει ο Υιός του ανθρώπου πρέπει να ντρέπεται, όταν έρθει στη δόξα του Πατέρα Του με τους αγίους αγγέλους. (Μκ 8:38). Υπάρχουν λίγα λόγια των ανθρώπων που δεν είναι μάταια και αδράνεια. Έτσι, υπάρχουν λίγα λόγια για τις οποίες δεν μας πειράζει να κριθεί. Για κάθε αδρανής λέξη που οι άνδρες πρέπει να μιλούν, πρέπει να δίνουν σχετική αναφορά στην ημέρα της κρίσης. . (Ματθ. 12:36) Για να αποφευχθεί αυτό, θα πρέπει να μελετήσει και να μάθει τα λόγια του Θεού από την Αγία Γραφή και να τους το δικό μας? για το Θεό τους διακήρυξε στους άνδρες, έτσι ώστε να μπορεί να τους δεχτεί, και μέσω αυτών και αποδεχθεί την αλήθεια του Θεού, το ίδιο. Λόγια του Λόγου Μεγάλη είναι το μυστήριο της λέξης-τόσο μεγάλη που είναι το δεύτερο πρόσωπο της Αγίας Τριάδος, ο Χριστός ο Κύριος, ονομάζεται Word ή το Λόγο στην Αγία Γραφή. Θεός είναι ο Λόγος ( Ιω. 1:1). Όλες αυτές οι λέξεις που προέρχονται από την αιώνια και απόλυτη λέξη είναι γεμάτη από τον Θεό, Θεία Αλήθεια, Μια αιωνιότητα και Δικαιοσύνη. Αν ακούσετε τους, που ακούει στο Θεό. Αν τα διαβάσετε, διαβάζετε τις άμεσες λόγια του Θεού. Ο Θεός Λόγος έγινε σάρκα, έγινε άνθρωπος: Και ο Λόγος έγινε σάρκα, και κατοίκησε ανάμεσά μας, (και είδομεν την δόξαν αυτού, δόξαν ως μονογενούς του Πατρός,) πλήρης χάριτος και αληθείας. (Ιω. 1:14), και σίγασης, τραύλισμα άνθρωπος άρχισε να διακηρύξουν τα λόγια της αιώνιας αλήθειας και της δικαιοσύνης του Θεού. The Grace-Γεμιστά λέξη Σε κάθε λόγο του Σωτήρος υπάρχουν πολλά που είναι υπερφυσικό και πλήρης χάριτος? και αυτό είναι αυτό που ρίχνει χάριτος στην ψυχή του ανθρώπου, όταν ο λόγος του Χριστού που επισκέπτεται. Έτσι, ο Άγιος Απόστολος αποκαλεί την όλη δομή του σπιτιού της σωτηρίας η λέξη της χάριτος του Θεού: Αδελφοί, σας συγχαίρω για τον Θεό, και με τη λέξη της χάρης Του, η οποία είναι σε θέση να σας δημιουργήσει, και να σας δώσει μια κληρονομιά μεταξύ όλων αυτών που αγιάζεται. . (Πράξεις 20:32) σαν ένα ζωντανό χάρη γεμάτο δύναμη, ο Λόγος του Θεού έχει μια θαυματουργή και ζωογόνο επίδραση σε έναν άνδρα, εφ ‘όσον αυτός ακούει με πίστη και δέχεται με πίστη: όταν εσείς έλαβε ο Λόγος του Θεού που ακούσατε από εμάς, εσείς έλαβε όχι ως λόγο ανθρώπων, αλλά όπως είναι στην πραγματικότητα, ο Λόγος του Θεού, η οποία αποτελεσματικά την worketh επίσης σε σας που πιστεύετε. (Α Θεσσ 2:13). πάντα είναι μολυσμένη από την αμαρτία, αλλά τα πάντα είναι καθαριστεί και να εξαγνιστεί από το Λόγο του Θεού και της προσευχής-πάντα-όλη τη δημιουργία από τον άνθρωπο προς τα κάτω σε ένα σκουλήκι (I Tim 4:05). Με την Αλήθεια το οποίο μεταφέρει το ίδιο και με τη δύναμη που έχει από μόνη της, ο Λόγος του Θεού είναι γρήγορη και ισχυρή, και πιο έντονη από κάθε δίκοπο σπαθί, piercing, ακόμη και με την διαίρεση χωριστά της ψυχής και του πνεύματος, καθώς και των αρθρώσεων και των οστών, και είναι ένα discerner από τις σκέψεις και τις προθέσεις της καρδιάς. (Εβρ. 4:12) Τίποτα δε μένει μυστικό ενώπιόν του ή για αυτό. Η Γέννηση-Δίνοντας το Word Επειδή κάθε Λόγος του Θεού περιέχει τον αιώνιο Λόγο του Θεού-ο Λόγος έχει τη δύναμη να γεννήσει και να αναγεννούν τους άνδρες. Και όταν ένας άνθρωπος γεννιέται του Λόγου, που γεννιέται από την αλήθεια. Για το λόγο αυτό, Αγίου Ιακώβου Αποστόλου γράφει στους Χριστιανούς ότι ο Πατέρας Θεός τους έφερε εμπρός … από το λόγο της αλήθειας (Ιακ 1:18), και του Αγίου Πέτρου τους λέει ότι έχουν γεννηθεί εκ νέου … από τη λέξη του Θεού του ζώντος, ο οποίος μένει για πάντα (Α Πετ 1:23)