Ευκαιρία να στείλουν κάποια SMS…
16 Ιουνίου 2011
Όταν πηγαίνουμε στην εκκλησία συμμετέχουμε ως ευλαβείς πιστοί από όλες τις ηλικίες.
Αυτό σημαίνει και Εκκλησία.
Χωρίς τους πιστούς, λειτουργίες δεν μπορούν να τελεστούν.
Μια κατηγορία πιστών είναι και οι έφηβοι.
Πώς συμμετέχουν όμως?
Πολλοί νέοι, και όταν λέμε νέοι και έφηβοι εννοούμε ηλικίες από 10-16 ετών, δεν πάνε με κέφι και χαρά στην Εκκλησία.
Τους ”τραβάνε” συνήθως οι μάνες τους από τα κρεβάτια και επικρατεί η πρωινή γκρίνια.
Κάτι σαν αγγαρία δηλαδή ο Κυριακάτικος Εκκλησιασμός.
Έπειτα μέσα κατά την διάρκεια της Θείας Λειτουργίας, αφού βαρεθούν να χασμουριούνται, ψάχνουν τρόπους για να περάσει πιο ευχάριστα η ώρα τους μέχρι να τελειώσει επιτέλους ο Εκκλησιασμός.
Βγάζουν το κινητό τους τηλέφωνο και ένα χαμόγελο βγαίνει από το πρόσωπό τους!
Ευκαιρία να στείλουν κάποια SMS μιας και οι φίλοι τους δεν πήγαν στην Εκκλησία.
Βάζουν και μια τσίχλα στο στόμα, μιας και μασώντας είναι καλύτερα για να γυμναστούν και οι γνάθοι!
Μα γίνεται να ασχοληθείς με το κινητό χωρίς να καθήσεις και σταυροπόδι?
Και έτσι η ώρα περνάει, ασχέτως αν χασμιουριούνται πού και πού από τις ψαλμωδίες και τους μελωδικούς ύμνους.
Η μάνα που είναι μαζί τους είναι πιο εντάξει.
Δεν κάνει καμμία παρατήρηση στα παιδιά της, μιας και δεν βρίσκει κάτι το κακό ή το παράλογο.
Παρακολουθεί την Θεία Λειτουργία ρίχνοντας ματιές στο συνολάκι της απέναντι, ή στα παπούτσια της διπλανής.
Και η ώρα περνάει και μαζεύουν τα πράγματά τους και πάνε με χαρά στο σπίτι τους.
Τα παιδιά όλο υπερηφάνεια, διατυμπανίζουν στους κολητούς τους ότι εκκλησιάστηκαν!
Και ζήσανε αυτοί καλά και εμείς καλύτερα.
Έλα όμως που δεν είναι παραμύθι αλλά μια κατάσταση συνηθισμένη…
Τα παιδιά χρειάζονται πολλές προσευχές.
Χρειάζονται επικοινωνία στο σπίτι από τους γονείς.
Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει πρώτα οι γονείς να είναι “εντάξει”.
Τα παιδιά βλέποντας τους γονείς θα πάρουν τα μηνύματα που χρειάζονται.
Με το ζόρι δεν μπορείς να επιβάλεις τίποτε.
Χρειάζεται αγάπη και πολλές προσευχές.
Πηγή: http://dieyxontonagion.blogspot.com/2011/06/blog-post_16.html