Οι μουφτήδες της Θράκης ομολογούν τον ρόλο των μειονοτικών σχολείων στην τουρκοποίηση των μαθητών!!!
13 Ιουλίου 2010
Με ένα μοναδικής θρασύτητας δημοσίευμα της εφημερίδας Μπιρλίκ (30.5.2010), η ανώτατη μουσουλμανική αρχή (μουφτήδες) της Θράκης, ομολογεί την συστηματική τουρκοποίηση των ελλήνων μουσουλμάνων που πραγματοποιείται στα μειονοτικά σχολεία
Δεν έδειξαν την ίδια ευαισθησία οι μουφτήδες της Θράκης, όταν ελληνίδα μαθήτρια βραβεύτηκε στην Τουρκία για την… απαγγελία του τουρκικού εθνικού ύμνου!!!
Επιπλήττουν τους μουσουλμάνους γονείς που επιμένουν να στέλνουν τα παιδιά τους στα δημόσια σχολεία και τα απομακρύνουν από το πνεύμα του τουρκισμού
Θέλουν να επιβάλουν την απόλυση των δασκάλων που δεν ακολουθούν την “τουρκική εκπαίδευση”
Τα κατορθώματα της κυρίας Δραγώνα, της κυρίας Φραγκουδάκη και φυσικά της υπουργού Παιδείας, κυρίας Διαμαντοπούλου τώρα θα αρχίσουν να γίνονται ορατά, αφού ούτε λίγο ούτε πολύ, οι ιμάμηδες και οι μουφτήδες επικεντρώνονται πλέον στην εκπαίδευση για τον εκτουρκισμό των νέων ελλήνων μουσουλμάνων
Με τίτλο “Μην παίρνετε τα παιδιά σας από τα μειονοτικά και τα πηγαίνετε στα Ελληνικά σχολεία”, δημοσιεύει η τουρκόγλωσση εφημερίδα “Μπιρλίκ”, την τελευταία συνάντηση των “στρατηγών” του εκτουρκισμού της Θράκης, που έγινε, φυσικά, με την παρουσία του τούρκου πρόξενου της Κομοτηνής, κ. Σαρνίτς.
Το δημοσίευμα της “Μπιρλίκ”
H Τουρκική Μειονότητα της Δ. Θράκης συνεχίζει να οργανώνεται σε συλλόγους με σκοπό την αναζήτηση λύσεων για τα χρόνια προβλήματα της. Να λοιπόν, ιδρύθηκε ακόμη ένας σύλλογος που θα υπηρετήσει προς αυτή τη κατέυθυνση. Μετά την ίδρυση του συλλόγου Κηδεμόνων Μειονοτικών Σχολείων, η παρουσίαση του έγινε σε ξενοδοχείο της Κομοτηνής. Μετείχαν ο πρόξενος της Τουρκικής Δημοκρατίας στην Κομοτηνή Μουσταφά Σάρνιτς, ο υποπρόξενος Οζκάν Ντουμάν και η σύζυγος του, ο μουφτής Ιμπραίμ Σερήφ, ο τ. βουλευτής Ιλχάν Αχμέτ, αντινομάρχες, πρόεδροι συλλόγων, δήμαρχοι και κοινοτάρχες, δάσκαλοι και πολλοί κηδεμόνες. Αυτή η συγκέντρωση πραγματικά θα καταγραφεί σαν ιστορική, διότι για πρώτη φορά τόσοι πολλοί κηδεμόνες έδειξαν αποφασισμένοι να στηρίξουνε την μειονοτική εκπαίδευση. Αυτό ήταν αναγκαίο.
Κατά τη γνώμη μου το εκπαιδευτικό θέμα παραμένει ένα από τα κορυφαία προβλήματα της Τουρκικής Μειονότητας. Διότι δεν πρέπει να ξεχνιέται πως σε όλα θεμέλιο είναι η εκπαίδευση. Μια κοινότητα που παραμελεί την εκπαίδευση δεν μπορεί να προοδεύσει σε κανένα επίπεδο. Για αυτό η Τουρκική Μειονότητα της Δυτικής Θράκης πρέπει κατά προτεραιότητα να δώσει βαρύτητα στην εκπαίδευση.
Οι κηδεμόνες σε αυτά τα μειονοτικά σχολεία με βάση την εξουσιοδότηση που έχουν από εμάς, είναι σε θέση αφεντικών του σχολείου. Υπεύθυνοι για τους δάσκαλους του σχολείου μέχρι τα εργαλεία του σχολείου. Έχει την αρμοδιότητα ως φορέας να κρατήσει στην δουλειά τον δάσκαλο που δουλεύει, και να απομακρύνει από τη θέση του αυτόν που δεν δουλεύει. Αυτό δεν αποτελεί ένα επινοημένο ψέμα για ένα εικονικό καθήκον, έλα όμως που όπως και σε άλλα θέματα παραμείναμε σιωπηλοί όταν μας πήραν από τα χέρια μας αυτό το καθήκον.
Τα αθώα παιδάκια που παρά το ότι δεν είναι δική τους θέληση πηγαίνουν στα ελληνικά νηπιαγωγεία επειδή έτσι θέλει ο μπαμπάς και η μαμά, τα παίρνουν και στα πεντακάθαρα κεφαλάκια τους, τους κολλάνε λέξεις όπως “Χριστούλη, Παναγίτσα, θεούλη και παππούλη”.
Εκλεγμένος Μουφτής Κομοτηνής Ιμπραίμ Σερίφ:
Συγκεντρωθήκαμε οι περίπου 150 θρησκευτικοί λειτουργοί της περιοχής Ροδόπης και Αλεξανδρούπολης με τη σκέψη στο πως μπορούμε να φανούμε αρωγοί σε αυτήν την εκπαιδευτική καταστροφή, και τώρα πλεόν με βάση τις πληροφορίες του προέδρου του συλλόγου αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ, στα 95 κατηχητηικά Κορανίου μας, εκπαιδεύουμε περίπου 2.500 μαθητές. Λέγεται πως ο αριθμός των μαθητών στα μειονοτικά σχολεία είναι περίπου 2700. Εδώ όλοι λέμε τα ίδια, δηλαδή ομονοούμε. Όσοι δεν ξέρουνε την μητρική τους γλώσσα είναι πολύ δύσκολο να μάθουνε μια δεύτερη γλώσσα. Αυτό δεν το λέμε εμείς, το λένε οι ανά τον κόσμο έρευνες και οι ειδικοί γλωσσολόγοι. Πρέπει όμως και εμείς να λειτουργούμε σωστά. Τι κρίμα, πήρα κάποιες σχετικές πληροφορίες από τον πρόεδρο του συλλόγου αποφοίτων της Ε.Π.Α.Θ., παίρνουν τα παιδιά τους από τα μειονοτικά σχολεία και τα πάνε στα σχολεία της πλειονότητας. Κοιτάξτε εδώ έχουμε κηδεμόνες, ας το ακούσουν κι αυτοί, τι κρίμα αλλά αυτό το κάνουνε ακόμα και μορφωμένοι. Δηλαδή ολοκληρώνουν την ανώτατη μόρφωση και αντί να αποτελέσουν καλό παράδειγμα γίνονται κακό.
Στέλνοντας τα παιδιά μας να εκπαιδευτούνε στα ελληνικά, πιστεύουμε πως θα μορφωθούνε και πως γίνουν πολιτισμένα. Κάνουμε λάθος φίλοι. Όλα αυτά (τα παιδιά) είναι άνθρωποι που έχουν χαθεί από την αρχή. Έχουν χαθεί και από εθνική και από θρησκευτική σκοπιά. Ποτέ δεν θα μάθουν για την εθνική και τη θρησκευτική μας κουλτούρα.
Σχόλιο: Δηλαδή αν αντιλαμβάνομαι καλά, το μειονοτικό σχολείο λειτουργεί ή πρέπει να λειτουργεί για να τουρκοποιεί τα μουσουλμανόπαιδα;
Πηγή: http://kostasxan.blogspot.com/2010/06/blog-post_5181.html