Συνταγή Παραπλάνησης Πολιτών
24 Ιανουαρίου 2009
Παίρνεις μια χώρα με μεγάλη ιστορία, με άξιους κατοίκους, με πνεύμα δημιουργικό, ελεύθερο, δραστήριο και με αρχές αρετής, ισονομίας και δικαιοσύνης, που θεωρείς ως εμπόδιο στους εξουσιαστικούς σου στόχους.
Αποφασίζεις να τους ρίξεις σε λήθαργο.
Καταρχάς, παίρνεις υπό την επίβλεψη σου, όλα τα μέσα ενημέρωσης της χώρας. Αντικαθιστάς όλους τους … υπευθύνους με δικούς σου ανθρώπους για να μπορείς να τα ελέγχεις ευκολότερα. Αν χρειαστεί, εισάγεις και στελέχη από άλλες χώρες.
Για ένα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα, μέσω των ελεγχόμενων μέσων ενημέρωσης, διαλαλείς πως η χώρα πάει από το κακό στο χειρότερο, πως τίποτα δεν μπορεί να σταματήσει την πτωτική της πορεία, πως εσωτερικοί και εξωτερικοί εχθροί, επωφελούνται της απουσίας ισχυρής διοίκησης. Περιμένεις όσο χρειαστεί (10-15 χρόνια) έως να αντιληφθείς πως ο κόσμος αρχίζει και πιστεύει όλα όσα του πλασάρεις.
Με το που το διαπιστώσεις, παρουσιάζεις κάποιον δικό σου άνθρωπο, ως τον Μεσσία, που ήρθε να τους σώσει από το αδιέξοδο. Προσοχή: ο άνθρωπος αυτός πρέπει να είναι ελληνικής καταγωγής αλλά με συνείδηση σύμφωνα με τα δικά σου πιστεύω περί εξουσιασμού. Προτείνουμε για χώρες της Μεσογείου, οι Μεσσίες να προέρχονται από την Αμερικάνικη Ήπειρο και δη εκ των ΗΠΑ.
Μόλις ο άνθρωπός σου γίνει αποδεκτός από το λαό, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι μέσω αυτού, να αλλάξεις την Παιδεία της χώρας. Προτείνουμε για περιπτώσεις με περιορισμό χρόνου λόγω δυναμικής του λαού για άμεση αφύπνιση, να προτιμήσετε Παιδευτικά συστήματα της εποχής του Μεσαίωνα. Θα έχετε άμεσα αποτελέσματα και δεν θα χρειαστεί να περιμένετε άλλα 10-15 χρόνια για να κάνετε την επόμενη κίνηση. Επίσης, μπορείτε να προσθέσετε μικρές ή μεγάλες δόσεις από τηλεοπτικά προγράμματα εισαγωγής (συνιστούμε από τις ΗΠΑ ή την Ιαπωνία), όπου θα προσθέσουν μια επιπλέον αποχαύνωση στους πολίτες και θα δώσουν μια ξεχωριστή γεύση στη συνταγή σας. Επιπλέον, γεμίζετε τα σχολεία και τα πανεπιστήμια με ανθρώπους άσχετους με το παιδευτικό λειτούργημα, αλλά άξιους υποστηριχτές της τσέπης τους. Παράλληλα, περιορίζεται ή εξαλείφεται τα κονδύλια για τις σχολές, ώστε το περιβάλλον να γίνει αποκρουστικό από τους μαθητές.
Αφότου αλλάξει η Παιδεία, το πρώτο που έχετε να κάνετε είναι να αχρηστέψετε την στρατιωτική ηγεσία της χώρας. Μπορείτε να το κάνετε κυρίως με δύο τρόπους. Αποστρατεύετε τους ,παλαιάς φιλοσοφίας περί στρατού, αξιωματικούς και στρατηγούς και τους αντικαθιστάτε από νέους, άσχετους με τα στρατιωτικά ανθρώπους που θα τους επιλέξετε μέσω διαγωνισμού βύσματος ή γλειψίματος. Οι δεύτεροι συστήνονται ως οι πλέον ικανοί για τις θέσεις. Αν το θεωρήσετε δύσκολο, λόγω της αντίσταση των παλαιών στρατηγών, μπορείτε μέσω ενός πραξικοπήματος ή μιας εισβολής σε φίλια χώρα (το κατά δύναμη αδελφοποιημένη), μέσω εχθρικού προς τη χώρα που ελέγχετε συνεργάτη σας (προτιμώνται χώρες ανατολικού τύπου), να διαμορφώσετε την πεποίθηση πάλι μέσω των μέσων ενημέρωσης πως οι ήδη υπάρχοντες είναι ανίκανοι, οπότε η αλλαγή θα γίνει ευκολότερα, απλά πιο χρονοβόρα και πιθανόν με περισσότερες φύρες (θύματα).
Στο τρίτο στάδιο, οφείλουμε να ψιλοκόψουμε την εθνική οικονομία της χώρας στα μέτρα μας. Εντάσσοντας την σε συλλογικούς οικονομικούς οργανισμούς, μπορείς εύκολα να περιορίσεις την ποικιλία της οικονομίας της χώρας, θέτοντας όρια ή φραγμούς σε τοπικούς οικονομικούς πόρους, κατευθύνοντάς τους σε εκείνο το οικονομικό πλαίσιο που εσύ έχεις αποφασίσει για δικό σου βεβαίως όφελος. Η δουλειά σου θα γίνει σαφώς ευκολότερη, αν , μέσω των μέσων ενημέρωσης, οδηγήσεις τους πολίτες στην παγίδα των δανείων, όπου πνιγμένοι στα χρέη , θα ακολουθούν αδιαμαρτύρητα τις οδηγίες σου. Προσοχή: σε κάθε περίπτωση, ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΙΣ ΡΗΤΑ σε οποιοδήποτε να εκμεταλλευτεί κάθε φυσικό πόρο της χώρας, προς εθνικό συμφέρον, διότι η οικονομική αυτονομία οδηγεί στην πολιτική ελευθερία. Την τάση κάποιων για προσπάθεια ανεύρεσης του εθνικού φυσικού πλούτου, την εξαλείφεις με μικρές ή μεγάλες δόσεις (αναλόγως την τελική γεύση που θέλεις) εκβιασμού για πολεμική σύρραξη από γειτονική χώρα, άμεσο συνεργάτη σου (συνιστούμε ανατολική χώρα, λόγω χαμηλού κόστους).
Σειρά έχει η ελευθερία σκέψης και η αδέσμευτη κριτική. Όλη η προεργασία που έχτε κάνει, έχει ήδη μειώσει την δυνατότητα κρίσης και άποψης. Σε περίπτωση που δημιουργηθεί τάση σε ορισμένους πολίτες για έρευνα, αμφισβήτηση ή κριτική της συνταγής σου, υπάρχει κίνδυνος να χαλάσει το τελικό αποτέλεσμα. Για αυτό το λόγο και ακολουθείς τα επόμενα βήματα.
α) δημιουργείς ομάδες κατευθυνόμενες από εσένα, οι οποίες έχουν ως στόχο την άσκηση ψυχολογικής βίας σε οποιοδήποτε αισθανθεί την ανάγκη να εκφράσει διαφορετική άποψη από εσένα. Επιλέγεις κυρίως συγγραφείς, ποιητές, ηθοποιούς και κυρίως δημοσιογράφους.
β) παράλληλα, δημιουργείς ομάδες ατόμων που στόχο έχουν να εντάσσονται σε κάθε πορεία διαμαρτυρίας ή κίνηση πολιτών και να δημιουργούν επεισόδια. Θα μπορέσεις να τρομοκρατήσεις τον κόσμο, να τον παραπληροφορήσεις για το ζητούμενο των πορειών, να κατευθύνεις τη σκέψη τους.
γ) δημιουργείς κατεστημένο εννοιών και χαρακτηρισμών, τις οποίες και χρησιμοποιείς κατά κόρον και απανωτά σε οποιοδήποτε προσπαθεί να δηλώσει οποιαδήποτε αντίρρηση πάνω στο έργο σου. Συνιστώνται οι εκφράσεις «ρατσιστής», «φασίστας», «σοβινιστής», «παρωχημένος». Εννοείται πως η όλη προσπάθεια θα γίνει από κοινού με τα μέσα ενημέρωσης που ήδη ελέγχεις.
Ακολουθήστε τα βήματα ένα προς ένα και απολαύστε μια σύγχρονη Ελλάδα.
Καλή σας όρεξη.